Our social:

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

'ΤΑΜΕΙΟ'. ΓΝΩΡΙΜΗ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟΥΣ!

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους της σελίδας!

Ξέρετε εσείς...Αφού όταν γράφω εγώ είναι για ταμείο.

Σαν ομάδα είπαμε όταν ένας συντάκτης πηγαίνει ταμείο να το γράφουμε για να υπάρχει ένα αρχείο από δημοσιεύσεις με τις επιτυχίες μας. Γράφω εγώ για τις επιτυχίες των συντακτών μας.

Αν και είμαστε νέα σελίδα έχω στερέψει από λέξεις. Όταν σχεδόν καθημερινά πηγαίνεις ταμείο, καλώς η κακώς η εισαγωγή στο άρθρο μετά από κάποια φάση θα επαναλαμβάνεται λίγο. Μπορεί να μετράμε λίγες μέρες ζωής αλλά τα ταμεία είναι πολλά και δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι. Το μόνο που μου αρέσει να λέω και δεν θα βαρεθώ να το λέω ποτέ είναι το εξής; "ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΧΘΕΣ!"


Συγεκριμένα πρότεινε το Aetopoulo:

Δελτίο 1 με απόδοση: 4.16

2053) ΤΣΕΛΣΙ - ΠΑΡΙ ΣΕΝ ΖΕΡΜΕΝ --> 2-3 Σ.Τ.

2095) ΚΑΦΕΤΑΛΕΡΟΣ - ΚΡΟΥΖ ΑΖΟΥΛ --> ΓΚΟΛ/ΓΚΟΛ

2097) ΛΕΟΝ - ΜΟΝΑΡΚΑΣ --> ΟΒΕΡ


Καλή μας επιτυχία και σήμερα!
Κοινοποίησε το στους φίλους σου!
Γράφει ο Ε Τ.

Διαχειριστής της σελίδας των "Απρόβλεπτων".
Όταν οι διαγαλαξιακοί bookers μου δίνουν προβλέψεις θα τις μοιράζομαι μαζί σας!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου